Rebuig?
Fa aproximadament 2 mesos, em vaig apuntar a un extraescolar. Al principi, tot anava bé, però després vaig començar a notar que una nena, em mirava malament i parlava a les esquenes. No sé que he fet, he intentat ser simpàtica i ajudar-la, però sembla que no es prou. Fa poc vam tindre un problema, ho vaig passar molt malament, la tutora va parlar amb totes les de l'equip. Però fa poc, va passar una altre cosa i me'n vaig anar plorant, sense que ninguna de les meves companyes em defenses. Estic deprimida i trista. No se perquè mesta passant això a mi, que he fet per fer que li caigui malament,sincerament crec que no m'ho mereixo. Estic pensant deixar aquesta extraescolar, però no puc, perquè m'encanta, però les companyes no ajuden. Que puc fer per sentir-me bé? Que puc fer per estar feliç d'una vegada i poder fer una cosa que m'agrada d'una vegada per totes?
Sento que hagi sigut tant llarg.
InterPersonal

Hola!
Gràcies per la teva consulta. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La situació que ens planteges no ha de ser fàcil per tu. Evidentment, no podem caure bé a tothom, això és impossible! Però això no justifica que estiguis passant aquest mal moment.
Prova de parlar amb algunes de les companyes amb qui tens més confiança i exposa'ls la situació i com et sents. És possible que no s'adonin del mal que t'estan fent. Per altra banda també és molt important que ho diguis a la teva tutora. Ella té les eines per intervenir i acabar amb aquesta situació, així que agafa forces i explica-li. Ja veuràs com t'ajudarà!
És important que lluitem per fer allò que ens agrada! Per això et demano que intentis disfrutar les estones que fas aquesta activitat i que posis en segon terme l'actitud d'aquesta noia.
Una abraçada enorme!
www.consultajove.cat