Gorda o prima?
Hola!
Peso 39,5, i no sè si estic massa prima, o gorda. De la meva classe soc la que menys peso, i em preocupu. Ting les cuxes gordes, i no sè com fer-les aprimà.
Sara Bujalance

Hola! El pes per sí sol no dóna informació sobre si està bé o no perquè s'han de tenir en compte moltes coses: genètica, edat, estat de salut, alçada, estil de vida, activitat física, etc. De totes maneres, si comparat amb altres persones de la teva edat peses menys, això t'està indicant que estàs més aviat prima, de manera que no has d'aprimar absolutament res!. A més, no hi ha cap manera d'aprimar només una part del cos com les cuixes, per exemple, el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general menjant de tot, equilibrat i fent esport de manera habitual. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bici, step o patinatge treballaràs cames especialment. I si continues preocupada pel teu pes, el millor que pots fer és anar al teu metge i consultar-li. Molts petons!!