No se si li agrado... :(
Holaaaa,:)
Vaig fer una consulta peroò em sembla que no l´heu rebut o alguna cosa...no se.
Sempre tinc super bon rotllo amb nois i noies,Bueno el cas es que aquest noi nomes el coneixo d'aquest any i va a la meva classe i sempre em fa riure molt i em trobo a gust amb ell. Fa dos mesos mes o menys ens van canviar de lloc i estic darrere seu....fa un mes em començava a mirar fixament i somrient amb mitg somriure i es toca el cabell i bueno...a mi des de que vaig començarlo a coneixer em va començar a agradar una mica, per exemple avui que estava una mica enfadada amb una amiga ell ha sigut el que m'ha fet somriure...M'agrada molt però no se si jo li agrado però no li vull dir per que em sembla que no ha sortit amb moltes persones...bueno jo tampoc no he sortit amb ningu però, sóc bastant concient de tot.
volia un consell, ser que no em podeu dir
li agrades o no li agrades però un consell de el que tinc que fer...
Merci!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per tornar-nos a escriure!
Que bé que sempre tinguis bon rotllo amb la gent! Això és fantàstic! Com bé dius nosaltres tampoc sabem si li agrades o no a aquest noi. L'única manera que tenim per saber-ho és preguntant-li directament a ell. Si encara no li vols dir res, cap problema, de mica en mica aniràs veient més clarament si vols donar el pas i dir-li. Sabem que aquestes coses fan vergonya, però a vegades cal "empassar-se-la" i provar. Tot i així, no tinguis pressa, tu mateixa veuràs quan és el moment adequat. Mentrestant, aprofita els moments de complicitat que teniu junts, interessat per ell, per les coses que li agraden. Busca aficions i gustos que tingueu en comú, pot proposar-li de compartir alguna activitat per la tarda quan sortiu de classe, com ho veus? Sigues sempre tu mateixa i coneixeu-vos bé, una bona amistat sempre és un bon inici! ;)
Que vagi molt bé i molta sort amb la vostra història! Ja ens explicaràs!
Una abraçada,
Mariona Busto
www.consultajove.cat