urgent 17/3/15 a les 20:40
hola
la raó per la qual us escric és aquesta ...... jo estava sortint amb un noi de madrid que té 19 anys val i jo visc a barcelona i gairebé tinc 14 anys .... gairebé duiem un any junts ... .
i avui jo li vaig preguntar que perquè no sortia amb una noia de la seva edat i el em va dir .....- quants anys tens? i jo li contesto en 2 mesos 14
i em va dir el deixo .... i la veritat és que estic feta pols no fer ... perquè el dolent és que jo l'estimo ...... i no m'ha tornat a escriure res
i la veritat és que des del moment que el em va dir et deixo em va caure el món a sobre ...... i buufff no fer ....
em podeu ajudar si us plau ????
Elena Crespi

Hola Anonimaaaaaaaaa com estàs?
Pel que ens dius, amb aquest noi no us havíeu conegut en persona.
Et recomanaré una cosa: si vols sortir amb algú, és important que no només parleu a nivell virtual. Hi ha parts d'una relació de parella que només es poden tenir, de veritat, si hi ha una part presencial.
Dius que portàveu quasi un any sortint però veig que hi havia moltes coses que no sabíeu l'un de l'altre en aquesta relació. Que ell sàpiga la teva edat és molt important.
Tampoc sé si teniu ben establerts els paràmetres de la relació: fidelitat, si ereu parella estable o no, projecte comú junts... i això és bàsic en una relació de parella.
Ara és normal que sentis que et cau el món a sobre però t'animem a que intentis buscar coses que et facin somriure en el teu dia a dia, coses que t'il·lusionin i que et facin sentir bé: les amigues, la família, la música, llegir, etcètera i que intentis reunir forces per recuperar-te.
També t'animem a que no tinguis pressa en tenir parella... aix ò sí, quan ho facis, intenta que sigui quelcom verdader, no gaire llunyà, amb les coses ben clares i establertes des del principi.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat