estudis
hola,
ho estic passant molt malament amb els estudis, al primer trimestre vaig suspendre 6, i al segon es venen unes notes semblants. Sóc un nen intel·ligent, però el que passa es que soc molt bago i no em dono compte del que estic perdent. Vaig a tercer d'ESO.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Si ets un noi intel·ligent tens les eines per treure't la mandra de sobre i esforçar-te per aconseguir aquells objectius que et proposis. El primer pas ja l'has fet, adonar-te de que alguna cosa estàs fent malament per treure les notes que estàs traient, i més important encara, has identificat el factor que ho provoca ("sóc molt bago"). Et recomanem que miris d'organitzar-te el temps millor, hi ha temps per tot, si et fas un pla de treball on tinguis clar què s'ha de fer en cada moment, evitaràs que la mandra t'arrossegui a no fer res. Pensa que la recomensa a mig-llarg termini serà millor, podràs gaudir de l'estiu sense preocupacions!
Vinga, ànims, que ja estàs a punt d'acabar el segon trimestre i et queda el tercer per demostrar-te que ets capaç de treure el curs net.
Una abraçada i bon estudi!
Mariona Busto
www.consultajove.cat