'foca malaya'
Hola!
Tinc 15 anys, faig 1,50 i peso 44 kg. Al institut em diuen 'foca malaya' i es passen el dia dient-me michelin, vaca i coses d'aquestes. Ja se que sempre dieu que el meu pes esta bé, que m'accepti tal com sóc...Però es que no m'agrado! Em faig grima a mi mateixa!
Faig bastant exercici i menjo sà (no menjo dolços habitualment). Faig tot el que es suposa que he de fer, però encara així em diuen vaca!
M'han dit que per la meva mida hauria de pesar com a màxim 39-40, però a mi em sembla molt poc :/
No estic preguntant si tinc sobrepes, això ja ho se. El que vull saber es que es suposa que ha de fer?! No vull ser la foca malaya pels segles dels segles.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé! No et sobra res!! Això de que hauries de pesar 39-40 quilos és una tonteria perquè no és veritat! El pes és una cosa molt relativa que depèn de moltes coses (genètica, estil de vida, estat de salut, activitat física, etc.) i que varia de persona a persona (dos persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, sent un més prim que l'altre, per exemple), així que ningú té dret a dir-te si hauries de pesar més o menys, i encara menys quan el teu pes ja està bé tal i com està. I el més important de tot, passa d'aquesta gent que t'insulta. T'insulten només per ofendre't, perquè o bé necessiten ulleres i no t'estan veient bé o només volen "divertir-se" fent-te mal, així que no els facis cas, que et diguin grassa no vol dir que sigui veritat. I és que el teu pes està bé, ni de broma estàs grassa. Passa d'ells i si veus que continuen molestant-te parla amb els professors per a que ho aturin. Molts ànims i molts petons!!