NOSE QUE FER!
Bon dia,
Tinc 16 anys d'aquí poc 17.
Medeixo un 1,68 i peso aproximadament 56 o 57 kg.
Tinc moltíssima panxa
I de cuixes també m'en veig moltes.
I de pit en tinc molt poc, la veritat és que no se que fer perquè faig esport i intento mejar bé i segueixo igaul..
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, estàs prima, és impossible que tinguis molta panxa i molta cuixa! Això vol dir que el problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, és un problema de percepció. Això s'arregla aprenent a veure't tal i com ets. Valorat de forma positiva, donat permís per tenir defectes com tothom, no siguis excessivament autoexigent amb tu i el teu físic, acceptat tal i com ets, rodejat de gent que et faci sentir bé i disfruta de la vida, no permetis que la preocupació per la imatge t'ho faci passar malament. Aquestes són les claus de debò per sentir-se bé amb un mateix. Per assegurar-te un bon pes, com el que ja tens, només cal que mengis equilibrat i que facis esport habitualment. Molts petons!!