Ajuda estic obessa es urgent es veig molt malament
Mai a la vida me vist bé amb el cos, medeixo 1'76-1'78cm i les meves amigues em diuen que estic bé però jo em veig molt malament, tinc la cara molt gorda , les cames i la panxa,i peso 79kg i em veig molt gorda i l'any passat pessava 62 i m'engraixat moltissim que puc fer per aprimar-me i quin esport m'aniria millor? sempre m'agradat el tennis però m'han dit que només fas braços em podrieu dir un esport siusplau , moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Rihanna158! El teu pes està bé! però si veus que has fet una pujada de pes ràpida en poc temps és important que vagis al metge i li comentis, per tal de comprovar el teu estat de salut. Si t'agrada el tennis és un esport molt complet, ja que no només fas braços, si no que mous tot el cos, així que endavant amb el tennis si t'agrada. Recorda que a més de fer esport també és important fer una alimentació equilibrada per tal de mantenir una bona salut i un bon pes. I, molt important, valorat de forma positiva i no permetis que la preocupació pel físic et faci mal. Molts petons!!