Pes
Hola, sóc una noia alta de 1'72m d'altura, peso 75kg, faig futbol i practico molt d'esport, he intentat deixar de menjar però practicant tant exercisi és gairebé imposible, m'agradaria que m'aconsellis per anar a veure algun dietista o no és gaire urgent. Hem preocupa bastant ja que quan torno d'entrenos i partits tinc molta gana. Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola Floreta! El teu pes està bé, no t'has d'amoïnar! I si tens gana el que has de fer és menjar! Pensa que estàs en edat de creixement i fas esport, el més normal és que el teu cos et demani nutrients, així que dóna-li! Deixar de menjar, a més de ser dolent per a la teva salut i el teu creixement, només provoca picar entre hores i/o compensar més endavant ingerint més quantitat d'aliment. A més, quan deixem de menjar, el cos "s'espanta" de no rebre nutrients i s'esforça en engreixar per tal d'acumular més reserves d'energia donat que no li arriba prou a través de l'alimentació, de manera que la millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 mig matí i 1 mitja tarda), i fer esport habitualment, com ja fas. Molts petons!!