ENDURIR L'ABDOMEN
Hola!
Primer de tot aclarir que el que vull no és aprimar-me ja que crec que no ho necessito (1,75m 61kg), sino endurir l'abdomen.
Jo abans de fer el canvi, era més aviat baixeta i grassa, i en fer el canvi, vaig crèixer i em vaig aprimar sense dieta. Ara, no considero que estigui grassa, però la carn de la panxa esta "tova". M'agradaria alguns consells sobre quins exercicis hauria de fer, amb quanta freqüència, durant quant temps, si es millor fer-los sense haver menjat (he llegit que és millor, però no sé si és bo fer-ho), etc...
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola SAM! Per endurir l'abdomen és útil fer abdominals, exercicis amb un hula-hop i exercicis com aquests:
A més de tot això és important també que facis algun esport amb el que treballis tot el cos, no només la panxa, com la natació, anar en bici, jugar a futbol...el que t'agradi a tu. Pel que fa al menjar és molt important que abans de fer esport hagis menjat, si no menges abans de fer esport podries desmaiar-te. El que sí és convenient és deixar passar una estona entre l'àpat i l'inici de l'activitat (uns 40 minuts com a mínim, per exemple) de cara a digerir-ho bé. Molts petons!!