╥﹏╥ SOC UNA GRASSA
Sempre escolto a la gent queixar-se de que son grases, i em dona rabia ja que elles en veritat son primes, i aixó fa que encara em baixi mes l'autoestima, peso 65 i mido 1,67, i se que no es sobrepes pero pels pels, bec molta aigua, menjo tots els apats i ja casi no menjo entre hores pero faig coses extranyes i no se si es normal:
- Llenço el pa de l'entrepà a la paperera
- No soporto menjar coses com el almibar perqur encara que m'encanta em fa fastic perque el meu cervell em diu que es molta grasa
- A vegades he volgut tornar el que ha he menjat pero no ho he fet perquè no estic acostumada a vomitar
¿Estic malament de pes? Jo vull aprimar, pero no ho puc fer perquè la meva mare a la minima que menjo poca cosa pensa que soc una anorexica... A sobre tinc un esguinçe al genoll i no puc fer esport fins dues semanes o així... 😢😢😢
Sara Bujalance

Hola Liveandlove! El teu pes està bé, no necessites aprimar! és normal que la teva mare es preocupi perquè no et fa cap falta aprimar. Aquestes coses que fas de llençar l'entrepà, passar-ho malament al menjar aliments com l'almíbar o intentar tornar el menjar no són coses normals. Tot això podria arribar a convertir-se en un trastorn de la conducta alimentària, per això és molt important que mengis de tot, variat i equilibrat. Aliments com l'almibar es poden menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. Vomitar no aprima (si coneixes a algú que està prim i vomita, ho està per altres motius perquè el vòmit no aprima), i és MOLT perillós per a la salut. El millor que pots fer per trobar-te millor i evitar una cosa tan greu com un trastorn de la conducta alimentària és millorar la teva autoestima parlant amb la teva de gent de confiança sobre com et sents. No et quedis les preocupacions a dintre, parla-les amb la gent amb qui estàs còmoda. La clau per sentir-te bé és millorar l'autoestima, no aprimar!. Molts petons!!