pes correcte
hola, soc una noia de 17 anys medeixo 1.73 i peso 62kg.
I el meu principal dubte es que si el meu pes es correcte. Fa dies que em vull aprimar perque em noto bastant gorda. Tambe porta uns dies sense voler menjar pero la meva familia m'obriguen a menjar i jo no em vull engrassir perque em noto molt gorda i m'agradaria esta mes prima.
Sara Bujalance

Hola magda! Fes cas de la teva familia perquè el teu pes està bé, estàs prima! No necessites aprimar res! El que necessites és valorar-te de forma positiva i estimar el teu cos, que està bé com està! A més, deixar de menjar no és bona idea per aprimar perquè a mig/llarg plaç aconsegueixes tot el contrari: engreixar perquè el cos, davant la manca d'aliment, aprèn a engreixar per tal de fer reserves d'energia ja que no li arriba prou a través de l'alimentació. La millor manera de mantenir un bon pes, com el que ja tens, és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Molts petons!!