Puntes obertes
No sabia a quina categoria publicar-ho però crec que aquesta s'apropa més al meu dubte.
M'agradaria saber si hi ha algun mètode per a que el cabell creixi una mica més ràpid, i també algun producte cassola per les puntes obertes i que no sigui anant a la perruqueria que te'l tallin( no m'agrada gens la perruqueria)
Espero que em puguis ajudar! Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola! No sóc perruquera, però en general per tenir un cabell sa és important alimentar-se bé, és molt important menjar fruites i verdures a diari perquè contenen vitamines i minerals necessaris per l'organisme i també la pell i el cabell. Procura no castigar el cabell en excés amb assecador i planxes, ja que obren bastant les puntes. Un cop obertes el millor és tallar-les una mica, no sé cap mascareta casolana per tractar-les, potser a la perruqueria o a alguna perfumeria et poden vendre algun sèrum específic. A part d'això, no conec cap aliment o fórmula per aconseguir que els cabells creixin més ràpid, el millor és tenir paciència ;-) Molts petons!!