preguntaaa
holaa! tindria una pregunta...
soc una noia de 13 anys, que d'aqui uns mesos fara 14. medeixo 1,52m i faig esport unes 5 hores o una mica mes. menjo força be, pero es clar que tambe menjo dolç. Soc de constitucio petita i crec que no cal dir res mes. quin seria el pes ideal amb aquestes dades? no vull un numero exacte pero entre quin kg i quin estaria be mes o menys, ni per esta molt prima ni molt gorda. ser que em direu que no hi ha un numero exacte per aixo demano entre alguns kg nose per exemple entre 40-45 o algu aixi relacionat.
graciiies!!
Sara Bujalance

Hola! Entenc el teu desig de saber un pes "ideal" aproximat però em sap greu perquè no te'l puc dir degut a que el pes és una cosa molt relativa que depèn de motles coses com la genètica, estat de salut, estil de vida, etc. i varia de persona a persona, ja que dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, sent un més prim que l'altre, per exemple, i tenir també estats de salut diferents. La millor manera d'assegurar-nos de que estem al nostre pes ideal és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport de manera habitual, com ja fas. Fent això el cos, de forma natural, es posa en el pes que més li convé i que és el seu "pes ideal". I si tot i així tens molts dubtes sobre quin ha de ser el teu pes, visita el teu metge i consulta-li, ell/a et podrà concretar en la visita mèdica. MOlts petons!!