M'estic passant?? :(
fa 2 semanes q estic sortin amb un noi q el conec desde fa 1 any i amb ell va ser amb la persona q hem vaig donar el primer peto fa 3 semanes, i ara q estem junts sempre hem dona petons al coll, o mentres ens liem els nostres cossos s'uneixen i sembla un altre cosa, ns si m'explico, o quan hem fa un xupeton, a mi m'encanta pero crec q soc molt petita, m'estic passant? q faig? :(
InterPersonal

Hola lovatiiic! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs un es passa quan no fa el que li ve de gust o quan no pren les mesures adequades o no té informació sobre els riscs en sexualitat.
Per tant, si fas el que t ve de gust, els dos us sentiu bé, estàs comode i tens la informació i mesures adequades, no hi ha d'haver problema.
Si consideres que ets massa jove, doncs no cremis tots els cartutxus, hi ha molt temps per endavant, i el que mola és anar descobrint a poc a poc, adonant-te de com et sents i de que us divertiu i us cuideu.
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat