ja no se el que sento
Fa temps que estic enamorada de un noi vuenu aixo crec estic bastant confosa es q ja nose si m'agarad,ell ja dies que es mostra estrany com si li agades pero nouse pq aixo no u puc saber jo ho te que saber ell pero ell diu q no jo li he confesat tot lo q sento per ell.Nose si ha sigut el millor dir-li tot lo que sentia pero ara estem millor q mai pero crec q com mes passa el temps veig menys possible aquesta relacio mes complicada i q mai sorgirar,mestic rendint ja nose ni q fer.Crec que enacara l'estimo pero nose necessitu q m'ajudeu a acalarar les coses....
Per altre banda els meus pares diuen q no tinc confiança amb ells q no els hi explico res pero jo crec que els hi explico lo necessari,neccesitu ajuda....
Ptons
InterPersonal

Hola glavi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Com dius tu, l'única manera de saber què sent una persona és preguntant-li i tu ho vas fer! i et felicito! A més, també vas ser molt valenta i li vas explicar què senties tu per ell. Per molt que et sembli que et doni algunes senyals confuses, centra't en tu i en estar bé. A vegades, per molt que ens agrada una persona, no implica que nosaltres li agradem a ella, oi?
Ja sé que fa una mica de mal, però és millor saber-ho per així poder assimilar-ho i passar pàgina quan toqui.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat