El Pà
Tinc un dubte...
El pà egreixa?
Esque molta gent em diu que el que engreixa es el que fiques dintre i uns altres em diuen que engreixa i uns altres que no i dons no m'aclaro...!
Gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! Tots els aliments engreixen perquè tots tenen calories. L'únic aliment que ni engreixa ni aprima és l'aigua perquè no té cap caloria. El tema està en que alguns aliments tenen més calories que d'altres. Per exemple, la xocolata té més calories que l'enciam. Per això és important fer una alimentació variada i equilibrada. El pa té calories com tots els aliments i proporciona una bona energia, per això es recomana el consum diari de pa (així com d'altres hidrats de carboni com pot ser la pasta, l'arròs, els llegums, els cereals o la patata). Menjar pa cada dia està bé sempre i quan es faci de manera moderada, el que no és convenient és menjar-se 4 barres de pa sol al dia!, però una quantitat raonable (la quantitat varia de persona a persona) està molt bé. També es recomana menjar no només pa i farines refinades (o sigui, pa blanc), sinó incloure també pa i farines integrals i menjar-ne dels dos tipus. Així que menja pa tranquil·lament! No s'ha de tenir por ni del pa ni de cap aliment! Molts petons!!