Més perduda k mai(no hem vull fer pesda)
No hem vull fer pesada pk sé k hi ha gent k està molt més malament k jo i segurament estic bé però:
Ten recordes k et vaig explicar k tenia un problema als 11 anys, k hem vaig autocurar, k després vaig passar com una mena de recaiguda, i k estaba millor?
Doncs bé, fa poc k hem vaig anar a fer la revisió del 12, jo no hem volia treure la samarreta pk tinc bastanta panxa i hem fa vergonya, al fina l me la vaig treure però vaig passar un molt mal moment, quant hem van pesar pesava 40, estic un pelin er sota però sòc massa alta (153 cm). Sempre penso k hem vull aprimar però com k quant tenia 11 avaig buscar com es vomitava i no vaig poder per més k ho intentava, vaig passar. Sempre acabo menjant més del k vull i això hem proboca molt mal estar. Tinc vergonya del meu cos i no vull k arribi l'estiu pk no vull k ningú mel vegim
K m'està passat? J a no puc més
P.D: Ja no estic tant angoixada però estic preocupada
Sara Bujalance

Hola llulna1999! Primer de tot, no et fas pesada! Així que no tinguis por de preguntar al consultori, ja sigui aquest o en els altres, tot el que necessitis, estem per això! ;-) Per tot el que dius sembla que la preocupació pel cos t'ho està fent passar massa malament. A més, pel pes que tens és impossible que et sobri res perquè estàs prima. Això vol dir que si tu no et veus bé es tracta d'un problema de percepció, o sigui, de com et veus tu a tu mateixa, ja que el problema no està en el teu cos perquè el teu cos està bé. Com que el problema no està en el teu cos, la solució no està en aprimar (i encara menys vomitant! Vomitar no aprima i és molt perillós per a la salut!), sinó que la solució al teu malestar està en aprendre a valorar-te de forma positiva i estimar-te a tu mateixa. Per aconseguir-ho és molt important que et valoris de forma positiva (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu. Pots demanar ajuda a amics i familiars), donat permís per equivocar-te i tenir defectes com tothom (ningú és perfecte!), rodejat de gent que et faci sentir bé i parla amb la teva gent de confiança, com els pares i els amics, sobre com et sents i les preocupacions que tens amb el cos, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!