estic bé?
hola!!!
el cas és k de fa tres setmanes mès o menys em veig gorda, no em sento bé en mi mateixa, també mestà baixant l'autoestima (abans era molt egocèntrica), estic trista quan estic sola i això sols perk no em veig bé, de vegades e pensat en vomitar, porto 2 setmanes sense esmorzar i la veritat es k mestic aprimant. ara mateix medeixo 1,66m i peso 49 casi 50 (tinc 12 anys), estic bé o em tindria k aprimar?
Sara Bujalance

Hola SMDunia! No has d'aprimar res! Al contrari! Si aprimes pots tenir problemes molt greus de salut. Ni et plantegis vomitar perquè no aprimar (si coneixes a algú que està prim i vomita, ho està per altres motius. El vòmit ni aprima ni engreixa). Tampoc et saltis àpat (recorda que l'esmorzar és un àpat principal i molt important per a un bon creixement i una bona salut), ja que saltar-se àpats fa engreixar a mig/llarg plaç perquè el nostre organisme s'aprèn els nostres hàbits i si veu que no li arriba prou energia a través dels aliments s'esforça en engreixar per tal de fer més reserves d'energia per quan necessiti energia. Si veus que fa uns dies que no et sents bé amb tu mateixa el millor que pots fer és parlar sobre com et sents amb la teva gent de confiança, com els pares o els amics, ells t'ajudaran a sentir-te millor. Molts petons!!