ajuda:)
Hola soc una noia de 16 anys acabats de fer.Ja fa un any que no vull menjar car ni ambotits el peix els metges encara me'l fan menjar, abans ja encara menjava toffu i mes coses pero esque ara.. m'he cansat de menjar tot, avagades tinc gana pero no menjo perque no amb be res de gust.. o tinc avorrit no tinc ganes mai de menjar res i vaig estar amb el metge parlant i l'unic que vol que fasi esque torni a menjar-ne i ara matex no puc amb fa molt fe fastic..
La veritat esque no ser que fer, tambe estic cansada de que amb diguin que mai menjo pero no puc..
GRÀCIES!
Sara Bujalance

Hola aai! Si has "taxat" alguns aliments de la teva dieta és normal que a vegades trobis que el menjar és avorrit, aquest és un dels motius pels quals és tan important fer una dieta variada, no només per obtenir tots els nutrients necessaris, sinó que també ho és per aconseguir fer una dieta més agradable. Una de les coses que pots fer és dur a terme un petit esforç i introduir de tant en tant aliments que fa temps que no menges. Una altra idea és provar de cuinar diferent els aliments que ja acostumes a menjar. El mateix aliment pot canviar molt en funció de si el cuines a la brasa, al forn, fregit, al vapor... També pots acompanyar-ho amb diferents salses o acompanyaments. Busca receptes noves. I recorda que una alimentació equilibrada, variada i completa és indispensable per a una bona salut. Molts petons!!