No sembla que sigueu professionals
Sento molt dir-vos això, però realment penso que no li doneu massa importància en aquest consultori. L'1 de març us vaig fer una consulta, sobre un tema/obsessió que fa temps que em preocupa.
Els adolescents que us demanem ajuda esperem una resposta ràpida, sincera i que ens ajudi a resoldre el problema. Encara que molts cops les nostres consultes parlin de problemes "ridículs o insignificants", per a nosaltres són importants i necessitem ajuda,perquè som adolescents i no professionals. Els professionals sou vosaltres.
Siusplau, agraïria que em responguessiu la consulta que vaig fer-vos en aquesta categoria l'1 de març del 2015.
Gràcies
Elena Crespi

Hola Ester, com estàs?
Espero que hagis rebut la resposta a la consulta que vas fer l'1 de març. Les hem estat revisant i no ens consta cap consulta d'aquell dia al teu nom.
Lamentem moltíssim que ens diguis que no semblem professionals. Entenem perfectament que les situacions que esteu vivint són situacions per poden ser urgent i que voleu una resposta ràpida però rebem tantes consultes amb el mateix nivell de gravetat que ens és complicat, de vegades, anar al dia.
Precisament, les professionals que estem al consultori també atenem a pacients cada dia en persona i això fa que repartim el nostre temps en les consultes del consultori, l'atenció personalitzada i d'altres tasques que comporta la feina de ser psicòloga.
La nostra vocació fa que volguem anar al dia tot el que puguem amb les consultes però no sempre és possible. Lamentem moltíssim haver respost tard la teva consulta. Espero que, de totes maneres, la nostra resposta et servís.
Igualment, t'agraïm moltíssim la confiança que has dipositat en nosaltres i esperem que la puguem reconstruir i que tornis a fer-nos alguna consulta.
Una abraçada i gràcies pel comentari.
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat