Pess
Estic bé de pess si peso 53k i mereixo 1'63, nou se si u estic però tinc les cuixes molt grosses i ningú em vol.....
Sara Bujalance

Hola lelele! El teu pes està bé i és impossible que tinguis les cuixes grosses. Recorda que el fet de ser noia i tenir un cos femení fa que les cuixes siguin més amples, ja que les dones, de forma natural, tenen més cuixa (els nois, en canvi, tenen més esquena). El fet de que sentis que ningú et vol està relacionat amb com et valores tu a tu mateixa i amb la teva autoestima. El que sembla que sí necessites és aprendre a valorar-te de forma més positiva. Fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu i recorda-te-la sovint (pots demanar ajuda a familiars i amics per fer la llista), donat permís per equivocar-te i tenir defectes com tothom (ningú és perfecte), posat fites realistes (no siguis excessivament autoexigent), i rodejat de gent que et tracti bé i et faci sentir bé. Tot això t'ajudarà a millorar la valoració que fas de tu mateixa i a sentir-te bé. Molts petons!!