Tinc amiges?
Ja fa unas etmana que unes nenes em van dir que "no els hi queia be" es veia que jo havia canviat i que elles volien que tornes q ser la nena d'abans, la nena maca que queia be a tothom. Em van dir el que feia malament, i em van demanar disculpes perque una nena va fer un enquesta de a qui li queia be o no (un enquesta sobre mi.) Llavors ven fer un grup de whats per parlar sobre el que passava, i jo m'ho vaig pendre molt malament , en fiem van dir el que feia malament i tot de mica en mica s'anira solucionant. El problema es que al pati s'envan tres o quatre a xiuxiuejar-se coses i emvan mirant de reüll. Sincerament aixo em fa sentir molt i molt malament, perquè entre aquelles 4 nenes hi ha la meva millor amiga o la meva ex-millor amiga, epro que ens portem be i tal... El problema es que ahir a la nit ça vaig trucar per solucionar un problema, entre paraules i llàgrimes vaig acabar pensant que era jo la que em feia taants embolics, i que potser no parlaven de mi... Llavors ella em va dir que es normal aixo que em passa, que tothom necessita fer-se un lloc en la colla, pero jo ja el tiinc el lloc! O almenys el tenia... Ara poca gent m'obra pel whats, ni ella! la meva PoliticalSister! (es aixi com ens diem). I la pregunta és... Me l'he de creure sobre que no parlen de mi? i si la resposta es que no, caic be als de la meva colla?
Sento no haver-me explicat del tot be.... ho he intentat, perdona pel pedazo text que he escrit, pero necessito ajuda! 😭
Gràcies
Pd: m'agradaria sortir totalment anonima
InterPersonal

Bona tarda Aquari,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenem que et puguis sentir així amb aquesta situació que ens has explicat. No ha de ser fàcil trobar-te en una situació així, tot i que a l'adolescència sovint poden passar aquestes coses.
Has fet molt bé de parlar amb la teva millor amiga per solucionar les coses, és el millor i el més madur que podem fer en aquests casos. Si ella t'ha dit que no parlen de tu, doncs possiblement és veritat, no té per què mentir-te. Ara que heu parlat les coses, a poc a poc la situació anirà tornant a la normalitat, tot i que de vegades és inevitable que la gent parli, tots parlem de tots, però el que has d'intentar és que això no t'afecti de manera tan negativa, has de creure en tu, en el que vals, i pensar que en aquesta edat aquestes coses passen, i que no és res en contra teva, és una cosa típica de l'edat on una època li passa a un i més endavant li pot passar a una altra.
Molts ànims guapa!
www.consultajove.cat