Soc massa despistada!! Contesteu siusplau es molt urgent!!!!1
Hola!!!
Soc una noia molt despistada, sempre emb deixo coses o les perdo. He intentat de fixarmi mes. Ara, per si no fos prou e perdut un top de la meva mare amb un altre poble. Que puc fer? Ja fa molt que soc aixi de despistada i els meus pares s'estan comensar a cansar.
Ajudam siusplau!!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Per evitar ser despistada pots utilitzar alguna estratègia que et pugui facilitar les coses. Pots agafar una llibreta i apuntar-te les tasques que has de fer, pots posar-te a la porta de casa algun post-it penjat amb les coses que no et pots oblidar abans de sortir, posar-te alarmes al telèfon per recordar-te d'algunes tasques que hagis de fer, etc. Pensa en estratègies que et puguin ajudar! Segur que n'hi ha moltes! I per últim, segueix com fins ara, intentant fixar-te més amb les coses i ja veuràs com a poc a poc vas veient progressos.
Molts ànims!
www.consultajove.cat