el meu ex
com puc recuperar al meu ex? ja se que sembla una tonteria però em falta molt per donar-li i per fer amb ell. Jo se que ell m'estima lo únic que que segurament es sentia agobiat o alguna cosa , la nostre història es molt llarga i complexa ... ajudam siusplau
InterPersonal

Bon dia peixet,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs no ens expliques que és el que va passar amb el teu ex ni el motiu pel qual vau deixar la relació, és per aquest motiu que ens costarà més donar-te un consell "fet a mida". Tot i així, el que sí que et direm, i que creiem que és molt important tenir-ho present, és que una parella sempre l'hem de tenir per estar millor, i no per estar pitjor. Quan una relació és molt complexa i ens dóna molts problemes i preocupacions, és quan ens hem de plantejar si ens val la pena o no continuar.
L'única cosa que pots fer si vols tornar a intentar-ho, és parlar-ne directament amb ell. Explica-li el que sents i entre els dos decidiu que fer. Si ell no vol tornar, encara que tu pensis que ell t'estima, hauràs de respectar la seva decisió.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat