Què m'esta passan? Bulimia??
Hola! Tinc un problema i es que desde sempre he sigut una noia molt prima per la meva constitució, aquest any he començat a anar al gimnas i durant un temps vaig deixar danarhi per problemes a casa, el que passa es que em vaig engreixar 3 kilos, es a dir, medeixo 1'74 i peso 58 quan feia un parell de mesos no arribava a 55, i desde que mhe engraixat em veig molt grassa, pero moltissim, fins i tot un dia vaig estar a punt de posar-me els dits per vomitar pero no ho vaig fer, pero ultimament les ganes de menjar menys i menys son cada cop mes grans pero sempre caic en la tentació i menjo alguna porqueria, i despres men arrepeneixo perque em miro al mirall i em veig molt grassa. Com que sempre he sigut una noia que tot i menjar molt no sengreixava ara em veig massa grassa.. I tinc moltes ganes de perdre kilos i veurem igual de guapa que abans..
Ara per ara medeixo 1'74 i peso 58, estic grassa? Digeume la veritat siusplau, ara mes que mai la necessito
Sara Bujalance

Hola marinuxi! Ni de conya està grassa, al contrari! Estàs prima! NO necessites aprimar res, treu-t'ho del cap! Si aprimes pots tenir problemes greus de salut. Pel que dius sembla que la preocupació pel pes t'ho està fent passar malament, i no ha de ser així. Et mereixes estar tranquil·la i contenta sense patir. Per acabar amb aquest malestar i sentir-te bé és molt important que parlis amb la teva gent de confiança sobre com et sents i les preocupacions que tens. No et quedis a dins les preocupacions, treu-les a fora i parla-les amb algú amb qui et trobis còmoda. Pel que fa a assegurar-te un bon pes i un bon cos només cal que mengis de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana) i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!