AJUDAA!!!!!!!!!!
tinc 10 anys i faig 1,60 i pico (soc alta jajaj) abans pesaba 46-47 (ho admeto, estava regoreta) i ara no arribo ni a 41 (estic 40 i mitg o aixi)em veig mes prima pero em vull aprimar mes!!!
El metge em diu que no, que me aprimat massa i que tindira q engreixar un parell o dos de kg mes..
Necesito ajuda perk em vui aprimar mes, el metge diu k no...pf!
Ajudaaaaaaaa!!!
Sara Bujalance

Hola Laura! Fes cas del metge, ni de conya has d'aprimar!! Al contrari, has d'agafar uns quilos per bé de la teva salut!!. Pel que dius sembla que el desig d'aprimar està anant massa lluny i això és molt perillós, ja que pot arribar a convertir-se en un problema tan gros com l'anorèxia. L'anorèxia és una malaltia mental greu que ho fa passar molt malament a la persona que la pateix i també a la seva família i amics. És una malaltia tan greu que sovint la persona que ho pateix ha d'ingressar a l'hospital. Per evitar una anorèxia, menja bé, suficient i parla amb els pares, amics i el metge sobre com et sents respecte al cos, ells t'ajudaran a evitar aquesta malaltia tan terrible. Molts petons!!