No em sento bé
Hola, mira tinc un problema.
No em sento bé amb mi mateixa, així que fa unes setmanes vaig decidir deixar de menjar una mica i fer mes esport d'el que feia, no m'ha portat resultats i em segueixo veient igual de gorda com abans. El meu objectiu es tenir la panxa plana i les cuixes mes primes. No se que fer per aprimar, medeixo 1,66 i peso 53,3Kg. Què faig? Gràcies :)
Sara Bujalance

Hola Stelaa! El que has de fer és treure't del cap l'idea d'aprimar perquè no et fa cap falta! Estàs prima! Si aprimes pots tenir problemes de salut greus!. A més, deixar de menjar no és bona idea per perdre pes perquè l'únic que aconsegueixes a mig/llarg plaç és engreixar amb més facilitat perquè el cos, davant la manca d'aliment, "s'espanta" i s'esforça per crear més reserves de greixos (o sigui, reserves d'energia) per si no torna a rebre prou aliment. Així que si vols mantenir-te prima menja de tot, variat, equilibrat i suficient, sense passar gana. Fer esport és una molt bona manera també de mantenir un bon pes. Qualsevol esport t'anirà bé. Si vols treballar panxa en concret fes abdominals i/o exercicis amb un hula-hop (aquí també tens exercicis per la panxa:
), i si vols treballar cuixes fes bicicleta, step o patinatge, per exemple (aquí també tens exercicis per les cuixes:
). Molts petons!!