Puta societat
Sempre diuen que l'important es l'interior, pero no es veritat, tothom es fixa en el físic de la gent. Per això, la gent riu de mi, també tinc els meus defectes de personalitat pero crec que soc una persona considerada amb la gent, divertida i amb molta empatia. Pero per exemple avui em tocaba seure a un lloc on la cadira no hi era, devant meu estava una nena de la meva clase a punt de plorar i un amic seu consolant-la en la cadira De la meva taula... M'havien mirat quan m'hi vaig apropar i els vaig dir que no els escoltaria, m'he quedat esperant a que em dones la cadira ja que encara no havia començat la classe i no tenia presses. Quan a acabat, s'ha aixecat de la cadira i m'ha cridat "Que!" només perque es sol riure de mi i perquè estava a prop...soc educada i pacient i m'ho tornen així...estic molt farta de que em fassin això quan no faig res i que a la minima que jo faig alguna prrgunta "tonta" al professor o coses semvlant es començen a queixar, quan despres jo soc la que treu bones notes! Vull parar aixó, vull que la gent deixi d'aprofitar-se de mi i que em deixin en pau, he probat a pasar d'ell i a respondra-lis...i m'han seguit fent el mateix...jo sempre els ajudo a tot el que puc per ser amable i ells sempre em miren malament...que puc fer per parar-ho?
InterPersonal

Hola liveadnlove!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és molt important de que ho paris! Estic d'acord amb tu.
El que fa falta és que tu puguis anar dient als altres com et sents i que no vols que et parlin així. Per exemple: jo t'he dit les coses bé i el que tu em dius és faltar-me el respecte". "No m'agrada que m ho diguis així, hi ha altres maneres millors"...etc
Prepara't unes quantes frases d'aquest estil i vés-les dient en aquestes situacions. Si tu comences a dir als altres com vols i com no vols ser tractada , els altres et repondran millor.
Pensa en tu i dedica't temps a tu, no cal estar-tot el dia pels altres. És important tractar-se bé a un mateix perquè els altres també et tractin bé. Pots llegir sobre l'assertivitat isabràs a què em refereixo.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat