M'agrada però...
Hola, primer de tot gràcies per tenir el consultoria.
Mira, esque m'agrada un nen i ell anava per mi a l'estiu, però ara ja no i ara soc jo la q va per ell, però crec que ell li agrada una altre nena. A part que la nena no em cau molt bé. Aquell nen i jo som molt amics. Que he de fer li dic que m'agrada o mu segueixo guardant q faig???
Gràcies.
InterPersonal

Hola xocolata!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs li pots dir el que sents si en tens ganes, tampoc t'ho has de guardar. És positiu aprendre a comunicar el qeu sentim. Ara sí, lo més important és que dir als altres el que sentim no vol dir que automàticament els altres sentin el mateix. Pot ser que si o pot ser que no.
Fes el que sentis i accepta el que pugui passar després. Si li agrades també genial i sinó també hauràs après a ser valenta. I si decideixes no dir-li perquè no estàs preperada doncs no passa res, tindràs més ocasions i més persones.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat