un noi molt indecís :/
Hi ha un noi a la meva classe que fa un temps que m'agrada, però és l'ex de una de les meves millors amigues, però fa més d'un any wue hu van deixar, i ara per carnaval ens vam liar, però ell em va dir que nomès havie sigut un rollo d'una nit i jo no hu volia això, volia més, i em vaug disgustar molt amb ell pk em semblava com si m'haguès utilitzat, però uns dies desprès vam continuar parlant i encara hi ha aquell tonteig de sempre, però ell no està decidit encara, diu que li atrauen moltes noies però cap li acabada d'agradar, i la veritat és que io me ne enamorat.
Nose que fer, li demano exlicacions de què va passar aquella nit, si va ser un error per ell o es que vol k passi algo més? Esk io no men vui oblidar d'ell, i cada dia l'he de veure a classe!
Gràcies :)
InterPersonal

Hola miree7! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que si t'agrada vulguis alguna cosa més. És natural. Aquest és el risc de liar-nos amb algu que ens agrada i que només sigui això. Evidentment que un s'ha d'arriscar però sempre sabent que les coses poden sortir com esperavem o no.
Sembla que ell t'està dient les coses molt clares: li agraden moltes i no en vol cap. No se, però tinc la sensació de que és força clar aquest missatge. A tu no t'ho sembla?
Jo et recomanaria que intentis no fer res, deixar espai i observar com van les coses. Si ell no vol res més, per molt que tu ho vulguis tampoc li pots exigir a que li agradis. Per molt que ens agradaria no tenim al dret a que els altres facin i sentin el qeu volem. Potser només vol tontejar i ja està.
Ànims
ELi Aulet www.interpersonal.cat