Reggaeotn i notes
Hola, vaig a 4ª ESO i sempre he tret unes notes molt bones, quasi tot notable i millor, i sense estudiar. Aquest any m'he propos encara treure millors notes, i ara estudio moltes hores per a cada control. Però ha fet l'efecte contrari: ja porto 2 controls suspesos quan mai m'havia passat, i aixo que m'eesforço mes que mai. Crec que es que desde aquest estiu m'he enganxat a escoltar reggaeton, i no puc parar d'escoltarlo. Segons he llegit, escoltar reggaeton empitjora la memòria i la inteligencia. Ara em costa mes memoritzar un text que abans no em costava res. Pot ser pel reggaeton? Com puc deixar d'escoltar-lo?? Gracies.
InterPersonal

Hola secret! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És cert que per internet corren alguns articles on apunten aquests efectes del reggaeton. De totes maneres, som nosaltres mateixos qui decideix qui té més control sobre les nostres vides. Potser el reggaeton pot tenir efectes, però confia en tu mateix i fés alguns petits canvis: marca't un horari per estudiar i durant aquella estona no escoltis reggaeton. Treu-te la música de l'habitació o tot el que puguis per evitar temptacions. No has de deixar d'escoltar reggaeton, et pot ajudar més aprendre a fer un ús responsable de les coses. Una cosa toca quan toca i en la quantitat que sigui! Confia en tu mateix i en les habilitats que sempre has tingut per estudiar i veuràs com dia a dia vas recuperant el control dels estudis! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga