Nse que feeer!!!
Hola.
El que em pasa es que no em sento gaire be amb el meu cos, em veig les cuixes gordes i la panxa una mica plena, tot i que faig exercicis de tant en tant.
No he pensat mai en vomitar. Però si k últimament no menjo tant com ho feia abans, de vegades la gent em diu que he menjat poc però a mi em semba que he menjat prou be, també intento evitar al màxim les coses que tenen xocolata i coses així. Ni els meus pares ni les meves amigues saben el que penso i el que em preocupa del meu cos, no els hi he dit mai.
Ah per cert, madeixo 1,61 i peso 55,5 aprox.
El meu pes està be per la meva altura?
Que puc fer per que em senti millor amb el meu cos?
si segueixo així podria arribar a extrems "greus"?
Crec que això es tot. Gracies
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, així que no t'amoïnis perquè no necessites aprimar res! El teu cos està bé. El que has de fer per sentir-te bé amb el teu cos és aprendre a valorar-te de manera positiva (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu i recorda-te-la. Pots demanar ajuda a familiars i amics per fer la llista), donat permís per tenir defectes i equivocar-te com tothom i acceptat tal i com ets. No et comparis amb ningú i encara menys amb les noies que surten a la tv i a les revistes (recorda que els mitjans de comunicació estan plens de trucs com el photoshop). I parla amb la gent que t'estima sobre com et sents amb tu mateixa, això et farà bé i evitarà l'aparició d'extrems greus. Pel que fa a l'alimentació, menja de tot, variat, equilibrat i suficient (sense passar gana) per assegurar-te un bon pes, com el que ja tens. No et prohibeixis aliments com la xocolata, dolços, etc. perquè són aliments que podem menjar perfectament, el que hem de tenir en compte és que no és convenient abusar-ne, sinó menjar-los amb moderació., Molts petons!!