QUE FAIG???
hola
quan vaig començar l'institut vaig coneixer a una noia. Ella primer va començar a sortir amb un altre i no va ser fins més tard que vam acabar junts (2 o 3 cops), ja que les nostres relacions sempre han sigut molt curtes (però molt!) per coses seves. Al començament de tercer vam estat tontejant durant part del curs però ara torna a sortir amb el mateix noi de primer. A mi m'agrada molt i no sé que fer. Ajuda siusplau! Necessito sinceritat absoluta, que haig de fer?
InterPersonal

Hola! Sócl'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
És molt complicat fer adivinacions sobre el que pot passar. Però anem a reflexionar sobre el que dius. Tu sents que aquesta noia té els sentiments clars cap a tu? T'agrada una relació que comenci i s'acabi quan l'altra vol i tu no hi tinguis mai res a dir?
Aquestes preguntes potser t'ajuden a recol.locar els punts sobre els i!!
Pensa que a vegades ens enamorem de persones amb qui realment és molt complicat tenir una relació, simplement perquè no tenen les coses clares. Jo et recomanaria que si no et sents bé, segur , estimat i pots confiar 100% amb l'altre, no t'aventuris a seguir més tempspenjat per aquesta persona. No saps les oportunitats que et pots arribar a perdre.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat