"No estic be amb el meu pes"
Hola!
Tinc un problema.Ja fa un temps em veig gorda,les meves cames son molt gordes,i em sento supergorda.A vegades,quan estic trista o m'ha passat algo dolent,m'agafa algo i menjo molt, i després em sento malament.Les meves amigues diuen que estic molt bé.No em crec ni una paraula.Saps com podria "treure" aquesta sensació de gorda.
Mil gràcies
Sara Bujalance

Hola! La millor manera de treure's la sensació de "grassa" és aprenent a valorar-se de forma positiva, acceptant-te tal i com ets, donant-te permís per tenir defectes i equivocar-te com tothom i rodejant-te de gent que et faci sentir. Parla amb la teva gent de confiança (pares, amics, etc) sobre com et sents i les preocupacions que tens, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Així que no et quedis a dins el malestar, treu-lo a fora parlant amb la gent que t'estima. I confia en ells, si les amigues et diuen que estàs bé és perquè elles t'hi veuen bé, així que el que has de fer és aprendre a estimar-te com t'estimen elles i a veure't com et veuen elles. Pel que fa a l'alimentació, una bona manera d'evitar "picotejar" o patir ansietat pel menjar és fer 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), de forma que menges cada 3-4 hores. D'aquesta manera al cos no li dóna temps de patir ansietat perquè vas menjant de forma habitual. Molts ànims i molts petons!!