Neccesito consell...
Aviat farà quasi un any que estic bastant enamorada d’un noi. El vaig conèixer l’estiu passat a través d’un grup d’amics que vam crear. Jo i ell som molt amics i tenim molt bon “rotllo” entre nosaltres, inclús es podria dir k sempre hi ha hagut algo més que amistat, al menys per part meva i des del punt de vista de la resta del grup. Fa unes setmanes vam començar a “tontejar” molt per WhattsApp, i el dia que ens vam veure (fa 2 setmanes) ens vam “liar”. Potser va ser una mica forçat perquè la resta del grup va insistir-hi molt, però crec que en el fons els dos volíem. Però l’endemà dels fets, vam parlar per WhattsApp i em va dir que millor que quedéssim com amics perquè no volia perdre la nostra amistat i el bon “rotllo” que tenim. Al principi em vaig ratllar una mica, perquè la veritat, a mi m’agrada molt. Però la setmana passada el vaig tornar a veure. Jo no li vaig fer mal paper, i ell a mi tampoc, però hi havia algo entre nosaltres que no era el mateix... Al principi pensava que m´ho semblava a mi, però una amiga em va dir que ella també ho va notar. Respecte els amics del grup, només he parlat amb dos sobre el tema, i cadascun ma donat la seva opinió. Una és aquesta amiga meva, que ella creu que s’ha “aprofitat” i realment no volia res més. Però l’altre, que coneix bastant al noi que m’agrada, va dir que possiblement no volia intentar res més per por o vergonya. I que si ell tenia por que fos jo qui dones el primer pas, o que al menys li digues el que sentia per ell. El problema es que no sé quin dels dos te raó, i tampoc se que he de fer... em fa por haver espatllat la nostra amistat i que res torni a ser igual, i això no vull que passi... estic feta un lio perquè no se que fer, no sé qui te raó i no se que es lo correcte... consell si us plau...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs pot ser tot el que dius. Però en aquestes situacions jo et recomano que esperis a que sigui ell el que et digui què passa. Potser ara necessita temps per veure clares les coses. Si a ell lin agrades no pateixis pel que va passar. Si no li agrades, doncs tampoc, perquè ja vareu tenir una estona junts agradable, i poc a poc, la vergonya que segueix a aquests rolletes sobtats ja va desapareixent.
Dóna un temps al que ha passat. Dóna espai i que corri l'aire i veuràs com passa alguna cosa i saps realment el que`. Com més gent parli del tema més lio et faràs i us fareu.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat