GRAN PROBLEMA!
Hola, doncs magradaria esplicarte el meu problema. Fa ja uns 2 anys que jo i una nena de la classe tenim mal rollo, jo i ella tenim uns caracters bastan forts. Doncs bueno el problema està en que ella em vol pegar perque esta enfadada amb mi. Jo se que no li he fet res, però bueno jo segueixo fent vida normal intento no pensar-hi pero em preocupa bastant!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
De vegades les persones no ens avenim perquè tenim caràcters diferents, maneres de pensar i de fer les coses diferents. Fins aquí és normal, habitual i bo de tenir-ho en compte, ja que no podem caure bé a tothom ni ser amics o amigues de tothom. Però això que m'expliques que ella et vol pegar...és una altra cosa. Suposo que si demanes ajuda aquí és perquè ja has intentat parlar amb ella i aclarir les coses...Si ja ho has fet explica-ho a una persona adulta que et pugui ajudar (mestre/a de l'escola, pare o mare, familiars, etc.) i parlar amb ella, ja que estem parlant d'algú que t'amenaça d'agredir-te físicament i això no es pot tolerar. Si no hi has parlat, intenta fer-ho amb tranquilitat i intenta deixar les coses clares sense perdre-us el respecte. I si no et deixa parlar amb ella o li tens por, fes el què t'he dit i segueix fent vida normal sense entrar en el seu joc ni les seves provocacions. D'acord?
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat