Aconselleu-me si us plau!!
Hola! M'agradaria consultar quan temps hauria de deixar al meu ex per que volgués tornar a parlar amb mi després d'una gran bogeria per part meva. Sé que li vaig fer molt mal, i vull demanar-li perdó... entenc que no vulgui saber res de mi, però ell per a mi és massa important per a que ja mai més pugui tornar a parlar amb ell! M'agradaria poder parlar amb ell a soles i dir-li com em sento... fa tres mesos que no parlo amb ell, perque no vol saber res de mi, perque no em vol ni veure. Quant temps més haig d'esperar? com faig per poder parlar amb ell sense que se'm negui? Es complicat! L'estimo molt! Ajudeu-me si us plau!
Gràcies!!! Petons
InterPersonal

Hola Sandrunska! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents i que tinguis ganes de solucionar-ho, i també és molt important que el poguem entendre a ell. Per a arreglar les coses s'ha de respectar molt a l'altre i en com té la ferida o la decepció, que, volent o no li vàrem fer nosaltres. Per tant, si ell no vol parlar, ho hauràs de respectar.
Per altra banda, el que si pots fer és enviar-li una carta disculpan-te. Sense més interès que enviar-li amb l'unic objectiu de demanar-li disculpes i dir-li que et sents molt trista pel que va passar. Més enllà d'això, ara mateix , si ell demana temps i distancia és el que li has de donar.
Respectar la decisió de l'altre en aquests moments és la millor ajuda i respecte que li pots oferir.
No diguis mai, una ferida necessita temps. Ja veuràs més endavant si podreu ser amics.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat