M'agrada una veina i no se que fer
Bona tarda,
soc noi i resulta que fa temps que m'agrada molt una noia que viu a l'edifici del costat, ens trobem bastantes vegades pel carrer pero no la conec de res excepte d'haver-la vist pel carrer. No anem ni a la mateixa escola ni res i no se que fer per poder parlar-li un dia i començar a coneixer-la i ser amics. Ella no em coneix, potser li sono del carrer i ni siquiera em mira quan ens creuem.
Què puc fer per poder parlar-li o poder coneixer-la? Necessito la vostra ajuda, m'estic menjant el cap amb el tema i m'estic desesperant, a més m'ha sortit un compromís després de classes i ara la veure menys cops pel carrer.
Espero la vostra ajuda siusplau.
Moltes gràcies!! :)
InterPersonal

Hola tintin! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
DOncs jo et recomanaria que aprofitis aquestes oportunitats en que la veus per començar a fer alguna coseta. Jo la miraria somrient, li diria adéu i hola...Com que es noti la teva presència quan coincidiu. No cal que estiguis totalment pendent de quan us veieu, ara ja més o menys coneixes algunes hores i tot i el compromis pot ser que us trobeu. No hi pateixis, quan menys t'ho esperes la vida et fa un regal si estàs receptiu, hi viviu força aprop.
Deixa la tímidesa enrera, decideix fer un pas endavant a aquesta tímidesa. Aquest és el secret per vençer-la. Pensa, què faries si de cop hi volta passés un miracle i et desaparegués la tímidesa? Doncs tot el que responguis ho pots anar practicant. Veuràs que poc a poc , si fas aquests passos endavant, vas trobant la confiança i et sents més valent,
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat