SOMNI🇺🇸
El que passa es que tinc un somni pero nose com aconseguirlo.. Sempre he pensat i he llegit que tenir somnis es 'bo' per a tenir objectius a la vida i que shan de perseguir i lluitar per ells i tal pero nose com...
El meu somni seria anar a estats units aviure pero mencantaria anar a estudiar un any osigui a batxillerat o la uni perque apart que diuen que el nivell academic es mes facil i tal... Pero ja he mirat agencies i tal i es molt car i no ho puc pagar.. La meva familia no es de tan nivell com per permetres aquest luxe... Per mala sort... Aixi que vaig pensar en alguna beca.. Encara em falten uns anys ja qe estic a tercer pero magradaria saber quines bewues hi ha per anar a estudiar a lestranger (si es a estats units millor) o quina pagina web o com em puc informat mes nose.. Em podrieu ajudar?
O si sabeu alguna agencia mes barata siusplau tambe majudariaa
Felicitats pel vostre treball👌
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs si que està molt bé tenir somnis! i que un lluita i miri de veure fins on els pot aconseguir!
Està clar que a vegades no podem arribar-hi del tot, però quan un té un somnis a seguir sempre s'arriba a un lloc més amunt i més endavant.
Així que et toca averiguar què pots fer i possibilitats. Mira, just aquests cap de setmana és el saló de l'ensenyament a Barcelona, no se si hi pots anar. I sinó, al Punt Jove de la teva zona t'informaran de totes aquestes beques. Pots anar recopilant informació i tens temps per mirar la possibilitat d'aconseguir-ho!
Ànims!
Eli Aulet www.interpersonal.cat