No puc seguir així :( ajuda siusplau
fa gairabe un més que vaig ingresar durant 20 dies a l'hospital ja que vaig deixar d'anar a l'escola i no tenia ganes de viure... la meva vida no tenia cap sentit i al sortir d'alla vaig començar a valorar la vida molt més.
Ja sé que hi han problemes amb els quals ens hem d'enfrontar cada dia pero ara quan estic a classe sempre tinc que sortir i hem donen atacs d'ansietat i la tutora sempre hem diu que tinc q ser forta i tal.. pero esq ja no puc més cada dia tinc que sortir a mitja classe i passar-ho fatal plorant i clar no puc anar a casa, cada dia tinc menys forçes, el estudis van de mal en pitjor, ja estic fent un seguiment, vaig a l'hospital un dia per semana a parlar amb la psicologa, pero ella diu que tinc que tenir forçes per afrontar-me a tot i sincerament no les tinc... que faig? la meva autoestima esta pels terres :( no puc seeguir aixi...
InterPersonal

Hola lovatiic! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estàs en un munt de ansietat i una època complicada. A la vida és natural topar amb èpoques així, i a més, també és necessàri perquè un vagi avançaant, aprenent i fent-se savi i madur. Dels bons i dels moments complicats sempre s'aprèn. I tu ja en tens un exemple! perquè dius que ja has après el valor i sentit de la vida des de que vas sortir de l'hospital.
Tothom et diu que has d'aguantar però en el sentit de que tens recursos i que surten en els moments complicats. A vegades, però, amb una teràpia despertem i aprenem nous recursos. Segurament la teva psicòloga ja t'ha dit alguns recursos. És molt i molt important que els facis servir en moments de crisis. Esforçar-nos en moments de crisis fa que anem veient resultats.
Per tant, si creus que tot i els recursos que t'ha donat, et costa saber aplicar-los o que en necessites més, demana-li directament a la teva psicòloga. Ella t'ha d'oferir estratègies i eines per les crisis i tu llavors ho poses en pràctica. És com fer un equip!
Ànims!
ELi Aulet www.interpersonal.cat