no puc mes:((17
Hola☺! Bueno,mira... Jo tinc conplexes amb el meu cos, no m'agrada res de mi. I m'agradaria al adelgazar una mica pero.. Mai puc, sempra que ho intento "FAIL" no aconsegeixo teñir la dieta ni fer exercici... Pfff nose que fer, que m'aconselles?
Gracies.
Sara Bujalance

Hola sweet17! Això et deu passar, segurament, perquè "t'imposes" a tu mateixa fer unes pautes massa dures i innecessàries. Per mantenir un bon pes no és necessari fer cap dieta en concret, sinó que el que funciona és dur a terme uns hàbits alimentaris saludables sempre. Una alimentació saludable és la que proposa la piràmide alimentària: de tot, variat i equilibrat. I pel que fa a l'esport, és important fer-ne al voltant de 3 cops per setmana. Per fer esport no cal apuntar-se a cap lloc ni fer-lo sempre a les mateixes hores, pots provar de sortir en bici quan tinguis una estona, a jugar a bàsquet/futbol/voley...amb els amics, patinar, etc. Sobretot no t'agobiis a l'hora d'adquirir nous hàbits, tingues paciència i no siguis massa dura amb tu mateixa. I recorda que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos també és important acceptar-nos tal i com som perquè bona part del cos depèn d'un tema genètic, no només del que mengem i l'esport que fem. Molts petons!!