rajarse...
TInc 13 añs i em rajo... nose com tapar-ho, no se si puc parar de fer-ho... COm m'ho tapo perque els meus apre sno hu veigin?merci
Elena Crespi

Hola megasgo!
Doncs el més important no és com tapar-ho. El més important és que puguis trobar el motiu pel qual ho fas i trobar la manera de deixar de fer-ho.
De fet, et recomano que en parlis amb algú (els pares o algun professor) perquè et puguin ajudar.
De vegades podem sentir que fent-nos dolor ens alleugem o ens castiguem però realment el més important és trobar la manera de resoldre els nostres problemes i rajant-se no es troba la solució.
Has plantejat en buscar ajuda?
Et deixo el meu mail perquè, si vols, m'expliquis la situació en la que et trobes i donar-te un cop de mà:
e.crespi@interpersonal.cat
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat