no se que fer!!
magrada un noi mes grandet que jo desde fa casibe un any, em parlat super poc pero esque ell pasa de les ties es a dir va molt a la seva amb aqest tema. amiges mevas an parlat amb ell i ell per les festes del barri va dir que si que es liaria amb mi pero esque era mes petita i ara a pasat molt temps i el vaig imposible que puc fer? em fa molta vergonya obrirlo ens mirem moltisim per el carrer (ens veiem poquet)pero em veig molt confosa.
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenem com et pots sentir, quan algú ens agrada molt és normal que sentim aquesta vergonya que tu descrius. Malauradament no us queda una altra que trencar el gel i acostar-vos a parlar algun dia d'aquests. Si veus que cara a cara, tot i les mirades, et costa molt, parla amb ell per xat, pensa en alguna cosa que li puguis preguntar, en alguna cosa que tingueu en comú, en algun tema de conversa que pugueu mantenir i... endavant!! Això al principi fa molta vergonya, però ja veuràs que un cop passats els primers cops, tot serà molt més fàcil i fluït!
Una abraçada!
www.consultajove.cat