El cas és que..
hola!!
us volia consultar una cosa. Mira, tinc 13 anys i no m'han crescut els pits, es a dir, tinc una mica pero molt poc, una 60 o aixi crec. porto desde l'any passat amb la mateixa talla més o menys. encara no m'ha vingut la regla. Vull que em creixin, totes les meves amigues ja van amb sostenidor, i jo encara vaig amb top perque no tinc suficient com per portar sosten, que creieu?? em quedare aixi?? vull mes pit? com puc fer per aumentar-lo???
Gràcies, besosss!!!!
InterPersonal

Bona tarda!!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que tots els pits són diferents, i pot ser que els teus pits hagin crescut menys, o simplement, estiguin creixent més tard que els pits de les teves amigues. Comentes que encara no t'ha vingut la regla, per tant, molt possiblement els teus pits encara no s'hagin desenvolupat.
No hi ha cap miracle perquè els pits creixin més, o més ràpid, temps al temps, el més important és que a tu t'agradis i deixis temps al teu cos per desenvolupar-se!
Totes les persones tenim complexos, però aquests no haurien de ser tan potents com perquè ens facin sentir malament.
Segur que si tu t'agrades tal com ets, ho transmets a la resta de la gent! Tingues paciència i deixa al teu cos desenvolupar-se al seu ritme...
Una abraçada!!