millor amigi o no?
hola adolescents, faig 2n d'eso i a 3r de primaria va venir una nena al cole i anava a la meva classe, a 1r d'eso ens va tocar a la mateixa classe ie ens vem fer molt amigues, ella és per mi la meva amiga però ella ja en té una, nose com dir-li que ella per mi ho es perque potser pensa malament de mí i la seva millor amiga s'enfada amb mi, que faig?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta!
Si ella per a tu és una molt bona amiga i tens ganes de dir-li, digues-li!! Ella pot tenir una millor amiga i estar contenta de tenir-te a tu també al seu costat! No ens hem de centrar sempre en una persona, podem tenir diferent gent amb la qui ens portem molt i molt bé!!
El que has de pensar és el motiu pel qual li vols dir: si el que vols és que ella et digui que tu ets la seva millor amiga i deixi de costat a l'altra noia, potser sí que la seva amiga es pot enfadar, o simplement ella no vulgui fer-ho i a tu et decebi la seva reacció! Però si li vols dir perquè a tu et fa il·lusió i vols que sàpiga que per a tu és important com a amiga, endavant! Segur que li agrada sentir-ho!
Una abraçada!
www.consultajove.cat