infeliç
Hola mira em sento molt trista no se per què, sento que a ningú l'importo que encara que manés del meu poble ningú es donaria compte. No em valoren i a classe ningú em fa cas perque els profes parlen amb els companys i a mi res i els companys també pasen, ningú em parla. I llavors em donen ganes de plorar i anar-m'en d'allà.
Que puc fer? Ajuda.
InterPersonal

Bona tarda guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Quan ens sentim tristos de vegades tendim a veure-ho tot de color negre, inclús les coses que no són tan dolentes nosaltres les interpretem de forma negativa. Per tant, és normal que sentis aquesta sensació de què això et passa amb tothom, de ben segur que quan trobem la manera de què tu et sentis una mica millor, veuràs que la realitat no és tan dolenta com tu la veus ara mateix!!
Has parlat amb els teus pares per explicar-los com et sents? Potser podries buscar el suport d'alguna persona, ja sigui algun adult de confiança, alguna amiga... explicar com ens sentim sovint ens ajuda a sentir-nos millor i a entendre que és el que ens passa. Si no trobes a ningú amb qui et vingui de gust parlar pots mirar de demanar als teus pares que et portin a veure un professional amb qui puguis xerrar i et pugui donar un cop de mà!
Molts ànims i una abraçada!
www.consultajove.cat