GORDA?
Hola, necesito ajuda desde fa molt temps, jo em vec grasa realment, he intentat vomitar, no menjar, pero no puc, tinc molts problemes, a casa, al insti, i el major problema, sóc jo, no m'agrado gens pero començar, peso uns 50kg i medeixo uns 1,57 o per allá, em vec molt molt grassa i en la meva opinió, peso massa, no se que fer més, estic desesperada, el problema esque que cada cop que intento vomitar i no puc em tallo, i vull parar ja, necesito ajuda..Gracies..
Sara Bujalance

Hola Helena! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. El teu pes està bé, així que no necessites aprimar res perquè no et sobra res. El problema està en com et veus tu a tu mateixa, no en el teu cos perquè el teu cos està bé. O sigui, és un problema de percepció. T'estàs veient malament perquè el problema real està en l'autoestima (és molt possible que sigui degut als problemes que comentes a casa, a l'insti, etc), no en el cos. De manera que la solució no està en aprimar, sinó en treballar millorar autoestima. El fet de que et tallis, intentis vomitar, estiguis trista, et trobis malament... ens indica que hi ha un problema i que necessites ajuda, per això és important que parlis amb els pares i els hi diguis què t'està passant. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares, tinguin els problemes que tinguis, volen ajudar-te de la mateixa manera que tu els voldries ajudar si tinguessin un problema. Parla amb ells el més aviat possible, dóna'ls l'oportunitat d'ajudar-te com necessites. Molts ànims i molts petons!!