que som d'obsesionades!
Moltes noies de la ESO sobretot ens obsesionem amb el nostre cos. I aixó mes que una consulta es una ajuda. Jo faig 1,65m i peso 67 i a molts lis semblo una grassa, però, no ho soc i a vegades pensó "no estic tant malament" pero sempre hi haurá algú que voldrá ficar-se a la vida dels demés, em farà creure que soc una obessa i una lletga, i encara que ho sigui per a molts, es només un estereotip. Però m'he aprimat, de fet abans pesaba més i media menys, i tampoco cal fer molt, ni obsesionarse nomes cal ser conscient de que els menjars només son cinc al dia i de que pots menjar les cantitats que vulguis (sempre que no siguin molt dolentes per la salut) si beus aigua el mes seguit que puguis. Jo duc una cantimplora plena d'aigua a totes parts i prenc uns glups cada cinc minuts, i a mes de ser bona per la salut, et treu les ganes de picar entre menjars i aprima bastant...a mi ja em venen grans els shorts de l'any pasat! De veritat, no us obsesioneu, begeu aigua i recordeu que estem en creixement, fins i tot la noia guapa i prima del teu curs! Qui sal si a ella se lo poden caure els pits o pot engreixar-se jajaja ... Gracias per llegir (se que soc molt pesada) PETOOOONS
Sara Bujalance

Hola! No facis cas de la gent que et digui grassa perquè el teu pes està bé. A més, tal i com molt bé dius, l'adolescència és edat de creixement i això implica haver de tenir una mica de paciència mentre el cos es desenvolupa i menjar bé per tal de que el creixement sigui el correcte. Menjar bé implica fer 5 àpats al dia (3 principals: esrmozar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), variat i equilibrat. Beure prou aigua és molt important però no feu servir l'aigua per aprimar perquè no aprima (l'aigua no té calories, ni aprimar ni engreixa), ni per fer passar la gana, ja que si tenim gana vol dir que hem de menjar. I, el més important, tal com dius tu, és recordar que totes les persones tenen dret a ser felices, tinguin el físic que tinguin! Molts petons!!