Colonies, love.... HELP!!
Hola adolescents!!
El cas es que ja fa temps que m'agrada un nen de la meva classe... pero no se com dir-li. Amb 2 de les meves amigues hem dit de liar-la a les colonies per diversio i tambe per amor. Volem fer unes cartes per 3 nens. 1 per en Joan que es el que m'agrada a mi i 2 mes que son els que els hi agraden a les meves amigues. Pero em fa molta por, i se que li hauria de dir a la cara pero esque no puc...
Per altra banda vull saber si jo li agrado, em podeu dir com saber-ho?
UN PETONAS ADOLESCENTS!!
InterPersonal

Hola Helena,
Gràcies per escriure'ns!
A vegades el cara a cara es fa molt difícil i escriure una carta pot ser una bona manera d'acostar-te a la persona que t'agrada. Tot i que pot ser una manera divertida, no és un joc i us demano que totes tres sigueu honestes amb el que sentiu i no jugueu amb els vostres sentiments ni amb els d'ells.
L'única persona que sap el que en Joan sent per tu, és en Joan mateix, així que li hauràs de preguntar. Sempre pots fixar-te en si et mira, si et tira indirectes, si et somriu.... però recorda que aquestes pistes són això, només "pistes" i no n'estaràs 100% segura fins que ell ho confirmi.
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat